Online Zayıflamada Yeni Bir Dönem Uzaktan Eğitim

Online Zayıflamada Yeni Bir Dönem Uzaktan Eğitim
Siz de kalıcı ve sağlıklı zayıflamak ister misiniz?

Çarşamba

Online Kilobekçiliği Sisteminde Nasıl Kilo Verilir?



Hızlı zayıflama sürecinde ruhen ve bedenen yeni bir başlangıç için hislerimizi kontrol altına alarak, bedenimizin her istediğini yapmamalıyız. Hislerin kontrolünü ele geçirmek ve bunun devamlılığını sağlayabilmek adına vücudumuzun kimyasına en uygun gıdaları seçmeye çalışmalı, eski alışkanlık ve tercihlerimizin kontrolü ele geçirmesine izin vermemeliyiz... Yedikçe acıktıran, acıktıkça yediren kalitesiz yiyeceklerin beyinde oluşturduğu yapay uyarıcılar zamanla zihinlerimizi ve yemek tercihi kararlarımızı ele geçirmektedir. Hislerimizin kontrolünü sağlayamazsak şişmanlık kısır döngüsü HAYATIMIZIN KARABASANI olmaya devam edecektir. Sizin de kitabınızda sık sık belirttiğiniz gibi ruhsal doyumla hislerin kontrolünü desteklemek hedefe ulaşmamızı kolaylaştıracak.

Kilolu insanlar
ın vücudunda depolanan fazla yağların yakılması zayıflamamız için kaçınılmazdır. Bu yağların yakılması için beslenme alışkanlıkları ve içerikleri, kaliteli oksijen kullanımı, solunum egzersizleri ve fiziksel aktivite yapmak gerekir... AMA SON YEDİĞİMİZ GIDALARIN ENERJİ DEĞERİ YÜKSEKSE VE HAREKETSİZ BİR YAŞANTINIZ VARSA DEPO YAĞLARINIZ DEĞİL SON ALDIĞINIZ GIDALAR ENERJİ OLARAK KULLANILACAĞINDAN KİLOLARINIZ SİZİNLE OLMAYA DEVAM EDECEKTİR...

FORMUL----->> Önce ruhunu doyur , kalorileri yak ve bedeninin incelmesine izin ver...



Lütfen yemek çeşitliliğindeki değişimi program öncesi ve bugün geldiğimiz noktada karşılaştırarak değerlendiriniz.
Program öncesinde gözünüzün doyması diye bir kavram yokken program sonrasında gönlünüzün doyması kavramıyla tanışıyorsunuz... Gerisi kendiliğinden geliyor… Yani gözünüzde gönlünüzde bu programla fazlasıyla doyduğu için yememenin keyfini yaşamanın mutluluğu bütün bedeninizi ve ruhunuzu sarıyor… Ve bu mutluluğu bir ömür boyu yaşamak istiyorsunuz...
Lütfen tüketimde değişen miktar algınızı program öncesi ve sonrası şeklinde değerlendiriniz.
Bir öğünde 3-4 kişinin doyacağı yemeği tek başına yemek ve doymamak... Program öncesi tüketim algım ve sonrasında hissettiklerim bunlardı... Fazlasıyla yemek ama asla doymamak. Oysa program sonrası az tüketim çok mutluluk olarak bana dönen bir bakış açısı kazandım... Ve program süresince miktar algısı değişimi kuvvetli bir şekilde sağlamlaştı... Şimdi az yemenin beni fazlasıyla doyurduğunu hayret ederek görüyorum… İsteseniz de fazlasını yiyemiyorsunuz... Bundan aldığınız doyum ve mutluluk yanınıza kar kalıyor...
Sıcak ve soğuk içeceklerdeki şekere bakış açısı ve miktar algısını program öncesi ve bugün şeklinde değerlendiriniz.
Ben normalde içeceklerimi şekersiz içiyorum ama diyet kolayı da şekersiz olduğu için sık tüketiyordum… Fakat programla birlikte son alınan gıdaların vücuttaki elektro kimyasal etkilerini ve zararlarını öğrendikten sonra diyet içecekleri de terkettim… Tabii bu faydalı alışkanlık bana programla birlikte geldi... Ve ben bu faydalı alışkanlığı ömür boyunca devam ettirmeyi hedefledim..
Normal zamanlarda tatlı yeme isteğinizi program öncesi ve şimdi şeklinde değerlendiriniz.
Ben programdan önce tatlıya aşırı düşkündüm... Tatlı yemeden asla duramıyordum yani tatlısız bir hayat olamazdı benim için… Program sonrasında ise kendime ben bile şaşırıyorum… Tatlıyı değil yemek canım bile istemiyor... Canımın tatlı yemek istememesi benim için mucize... Tabi bunu program sayesinde farkındalığımı geliştirerek başardım… Aslında bu başarı KB'min bana hediyesi... Bundan güzel hediye düşünemiyorum çünkü bu öyle güzel bir hediye ki bana hayatımın geri kalan zamanını kendi irademle , hayallerimi gerçekleştirme fırsatı bularak yaşamamı sağlayan eşi bulunmaz bir program...
Stresli, sıkıntılı, negatif duygu ve düşünceli olduğunuz zamanlardaki tatlı yeme isteğinizi program öncesi ve şimdi olacak şekilde yazınız.
Program öncesinde stres, sıkıntı ve üzüntülü, sevinçli hallerim benim için tatlı yeme mazeretimi haklı çıkaran bu yüzdende bilinçaltımda da kolayca kabul gören durumlardı... Bu tür olumsuz durumları bilinçaltım ödül gibi görüp tatlı yeme imkanını bana her zaman diliminde sınırsızca sunardı… Tabi program öncesi tatlı yeme isteğim ÖDÜLDÜ benim için... Oysa program sonrası öğrendiklerim bana; vücuduma ve hayatıma ne kadar büyük kötülük yaptığımı gösterdi... Bunu fark etmemi ve engel olma dürtümü harekete geçirecek algı değişimini nasıl kazanacağımı ömür boyunca uygulayabileceğim şekilde yaşam tarzıma büyük bir titizlikle işledi… Evet, yine olumsuz duygular yaşadığım dönemler oluyor ama bu dönemler hasarsız hatta kazanca dönüşerek yaşanıyor... Ne mi kazanıyorum... Hayallerimi gerçekleştirme olanağını ve mutluluğumu kazanıyorum... Hayatta bundan güzel kazançlar olacağını da sanmıyorum.
Açlık kavramı, duygusal ve ruhsal açlığın tanımı ve bu anlamda yaşadığınız duygular ve tercihleri program öncesi ile kıyaslayınız?
Program öncesi her durumda açlık yaşıyordum... Ve bu açlık duygusu hiçbir şeyle geçmiyordu… Yani bilinçaltım başına buyruk kendi istediği şekilde hayatını devam ettiriyordu... Program sonrası Turbomend ürünleri açlık kavramını hiç yaşamadığım bir duygu seviyesine kadar getirdi... Yani ürünlerle enerji maksimum düzeyde ama açlık sıfır düzeyde... Yemeden günlerce koşabilecek aşamadasınız...
Lütfen başarıya olan inancınız, zayıflamaya bakış açınız, ben başarabilirim-zayıflayabilirim düşünceniz ve bu konuda kendinize olan güveninizi program öncesi ve sonrası şeklinde yazınız.
Program öncesi başarıya olan inancım ACABALARLA doluydu… Acabalar o kadar baskındı ki zayıflama yolunda adım atmamı bile engelliyordu... Acabalarla dolu bu ortamda internet sitelerinde tesadüfen keşfettiğim KB'liği programı bana kendime olan güvenimi ve başaracağım inancımı kazandırmakla kalmayıp, hedefe doğru kararlı adımlarla ilerlememide kolaylaştırdı... 
Y
eryüzünün gelmiş geçmiş en etkili programını bizlerle buluşturduğu için HALİL KARGULU ve EKİBİNE sonsuz teşekkürler..
S.D



ALINTI: Okumuş olduğunuz değerlendime anketi HK Performans sistem üyesi tarafından doldurulmuştur. Zayıflama Başarı Hikayeler ve değerlendirme anketlerinin devamını okumak için www.hk.com.tr adresini ziyaret ediniz.


AÇIKLAMA:

Sağlığı korumak adına beslenme şeklimize düzen getirmek anlamına gelen diyet, günümüzde zayıflamak amacıyla uygulanmaktadır. Günümüzde zayıf olmanın, güzelliği beraberinde getirdiği algısı yaratılmıştır. Artık diyet yapmaktaki asıl amaç, zayıflamaktan çıkmıştır. Ticari bir tuzak haline gelmiştir. Kitaplar okunmaya başlanır, gazeteler takip edilir, arkadaşlara sorulur ve günümüzde insanlar, kendilerini internet vasıtasıyla yalan-yanlış bir sürü faydasız, aksine sağlık dengelerini bozabilecek türden diyetlerin içinde bulabilirler. 

Diyete başlamak her zaman devamlılığını getirmekten daha kolaydır. Ancak ilk zamanlarda hissedilen kararlılık zaman içinde tükenir ve diyet yapmak işkence haline gelmektedir. Kalıcı olarak başarı sağlanamadığı gibi, bir diyet programı biter, bir diğeri başlar. Televizyonda veya internette gördüğümüz ''bilmem kim'' şu diyetle zayıflamış, haydi bir de o diyeti deneyelim.''  mantığıyla dayatılan diyet sistemi ile verdiğiniz kiloların fazlasını geri alabildiğiniz gibi bir de başka sağlık problemlerini tetikleyebilirsiniz. Ayrıca diyet yapmak uğruna sevdiğiniz yiyeceklerden nefret edebilecek bir duruma gelebileceğinizi de unutmayın.  Bedeniniz deneme tahtası değildir. Dolayısıyla yalnızca beslenme düzenini değiştirerek kalıcı olarak zayıflamanın mümkün olmadığını, bütün olarak konuyu değerlendirmeniz gerektiğinin farkına varmanız gerekir.  Ayrıca diyet yapmak uğruna sevdiğiniz yiyeceklerden nefret edebilecek bir duruma gelebileceğinizi de unutmayın. 

Zayıflama sürecinde; kilolu olma nedenlerinizi çok iyi bilen, kalıcı başarı elde etmek için doğru rehberlerle her an yanınızda olan HK Performans ile mutlak başarı olan ideal kilonuza ulaşacaksınız. Bizimle birlikte başaran üyelerimizin deyimiyle HK Performans farkı ''ANLATILMAZ YAŞANIR!'' Biz her bir bireyin kendi potansiyeline göre farklı olduğunun bilincindeyiz. Dolayısıyla uyguladığımız yöntemler de sizlerden topladığımız verilerle, tamamen çözüme yönelik, BUTİK olarak gelişmektedir. 
Farkımız, bu kapıdan içeri ilk girdiğiniz andan itibaren hissedilir.  

Yeter ki içinizde biraz istek bulunsun, hayallerinizi tamamlamak HK'nın işi olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder