Online Zayıflamada Yeni Bir Dönem Uzaktan Eğitim

Online Zayıflamada Yeni Bir Dönem Uzaktan Eğitim
Siz de kalıcı ve sağlıklı zayıflamak ister misiniz?

Çarşamba

13,2 Kilo Verdim! Online Sistem Farkı ''Anlatılmaz, Yaşanır!''

Çok param ve hayalim gitti... Düşündükçe üzülüyorum. Kesin çareye ihtiyacım var…

Konuyu evirip çevirip kiloma getiriyorlar… İnsanların bana baktığını, beni yargıladığını sanıyorum çünkü bu durum arkadaşlarımın bana yüklediği o, SEN ŞİŞMANSIN psikolojisi yüzünden artık insan içine çıkmak istemez oldum açıkçası... Sanki kendileri çok zayıfmış gibi beni yargılayıp dalga geçmeleri onlara ne kazandırıyor bilmiyorum ama bana sadece hırs kazandırıyor. Hırs kazandırıyor ama ne yapacağımı bilmediğim için öylece kalıyorum…

İnsanoğlu ne yaparsa yapsın duygusal ve ruhsal açlığı hiçbir zaman bitiremeyecek ama önemli olan onu yönetmekmiş. 

Daha önceden yönetemiyordum çünkü bilmiyordum. Vücudumun verdiği her sinyali ben açlık olarak olarak algılayıp zehrin de ötesi miktarda yemek yiyordum.
Bu sistem sayesinde vücudumu dinlemeyi öğrendim, gerçekten doyduğum zamanı hissedebiliyorum. Gözümün doymasını beklemeden yemeği veya içeceğimi bırakıyorum.
Artık zayıflamakta bir zorluk olmadığını düşünüyorum. Nasıl kilo alınıyorsa verilebilir sonuçta. Önemli olan kararlılık ve gelinen kiloyu koruyabilmek... Ben bunca zaman koruyamadım, verdiğim kiloları geri aldım ama bu 3 aylık süreçten sonra kilo vermeye ve kilomu koruyabileceğime inanıyorum.

Online destek ile sürekli iletişim halinde olmak çok faydalı. Kilobekçimle sohbet ederken öğrendim çoğu şeyi. Haftalık veya 10 günlük bir liste değil sonuçta, “hadi şimdi bunu yapıyoruz” diye ilerliyorsun. 3 ay boyunca hiç diyet yapmadık. Kilobekçimin sürekli söylediği “diyet yapmıyoruz, istediğini yiyebilirsin ama zehir miktardadır” cümlesi her şeyi açıklıyor. Hatta ben yine diyet mantığı ile sürece başlamıştım. Kilobekçim bendeki o düşünceyi yok edene kadar çok uğraştı :)
Evet bazı şeyler zaman alıyor belki ama süreçten sonra gardrobu yenilemek çok eğlenceli oluyor.

 S.Ş.E







Açıklama : 

Türkiye ve Dünya üzerinde en etkili  ONLİNE SİSTEME sahip, çok başarılı ve alternatifi bulunmayan TAKİP-KONTROL ve MORAL-MOTİVASYON desteği ile  HK Performans farkını siz de yaşamak ister misiniz? Sizi zayıflatmayan, aksine kilo aldıran Diyet listeleri artık çöpe!. Bu sistemde yasak yok, dayatma yok! Yalnızca İDEAL KİLO var! 

GELİŞEREK DEĞİŞİM eğitimleriyle hem yaşantınızın farklı renklerini yaşayacak hem de hayalinize kavuşacaksınız. HK Performans üyesi olmak farkındalıktır, bu farkındalık ayrıcalıktır! Bunca zaman medet umduğunuz şok diyet listeleri yüzünden ''başarma'' umudunuzu da kaybetmiş olabilirsiniz. ANCAK Gerçek şu ki HK'ya TAM TESLİMİYET ile gelin, size başarabileceğinizi KANITLAYALIM! Biz sizi değiştirmeye hazırız peki ya siz kendinizde DEĞİŞİM yaşamaya hazır mısınız?



HK PERFORMANS EĞİTMENLERİ



Not : Bu Başarı Hikayesi, HK Performans ONLİNE ZAYIFLAMA SİSTEMİ ÜYESİ tarafından yazılmıştır. Başarı makalelerin devamı için LİNKE tıklamanız yeterlidir. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder