Online Zayıflamada Yeni Bir Dönem Uzaktan Eğitim

Online Zayıflamada Yeni Bir Dönem Uzaktan Eğitim
Siz de kalıcı ve sağlıklı zayıflamak ister misiniz?

Salı

Online KİLO VERME Yöntemleriyle 27 KİLO VERME BAŞARISI!




 Son kullandığınız Turbomend hakkındaki genel değerlendirmeniz nedir? Turbomend kullanımı sürecinde açlık, tokluk ve enerji anlamında ne gibi farklılıklar yaşadınız?
Genel Değerlendirme =  TURBOMEND tek kelimeyle harika bir ürün. İçtiğiniz sürece zihinsel ve fiziksel olarak ihtiyacınız olan tüm talebiniz kesinlikle karşılanıyor. Başlangıçta biraz tereddütlerim vardı,   insan ister istemez içinde yaşadığı koşullara göre değerlendiriyor.  Ama içmeye başladıktan sonra başka bir besine ihtiyacım olmadığını yasayarak gördüm. Şimdi ki tek düşüncem süreç bittikten sonra bulmaya devam edebilecek miyim,  o kadar hayatımın parçası haline geldi.
Bulanların akıllarına sağlık  (:
Açlık ve tokluk = Öncelikle gerçek açlıkla hiç karşılaşmadığımı fark ettim. Günde 2 ya da 3 öğün kilobekçimin yönlendirmesine göre aldım ve zamanına hep uydum. Tokluk zaten bu sistemde diğer yönlerden o kadar bir duygusal tatmin yaşıyorsunuz ki gerçekte aç olmadığınızı veya tokluğu her anlamda yaşıyorsunuz. Turboyu içince toksunuz enerjiksiniz evimdeki merdivenleri asla tek çıkmadım enerjim süper hatta fazla geliyor dağıtıyorum çevreme   J
Enerji = Her zaman süperim asla zor gelen bir bedensel eylem yok bana. Koşabilirim, saatlerce spor yapabilirim,  ev işi yapabilirim hatta odun taşıyorum gücümü ispatlamak için odunlar yoruluyor ben yorulmuyorum (: İyi Olma Hali =Her zaman kesinlikle çok iyiyim.  



Turbomend kullanımı sırasında herhangi bir olumsuz fiziksel belirti veya yan etki ile karşılaştınız mı?
Cevap: Kesinlikle karşılaşmadım.
 Turbomend mikro beslenme destek ürünü kullanırken; Nabız artışı, Tansiyon yükselmesi veya hafif karıncalanma gibi uyarıcı etkiler yaşadınız mı?  Yaşanmışsa sizi rahatsız etti mi?
Cevap:  Hafif karıncalanma hissettim. Kilobekçime yazdım 3-4. aylarda oldu. Rahatsızlık vermedi, tam  tersine sevindim, şifasını hissettim diye.
 Mevcut Turbomend tadı ve kokusu konusundaki düşünceniz nelerdir? Nasıl olmasını beklersiniz?
Cevap: Yani o kadar güzel bir ürün ki kendi adıma kesinlikle eleştirim yok kokusu da harika tadı da ayrıca çevremdeki herkes kesin kokluyor meraktan beğenmeyen olmadı.
Turbomend konusunda uyarı ve öneriniz var mı ve tavsiyeleriniz nelerdir?
Cevap: Yok, gayet memnunum.
Herhangi bir ürün, gıda veya ilaca karşı hassasiyetiniz var mı? Panik atak gibi veya Nabız artışına, kalp çarpıntısına neden olan bir hassasiyetiniz var mı?
Cevap: Bir dönem panik  atağım vardı ama şimdi  hiçbiri yok gayet sağlıklıyım.
Günlük enerjinizi nasıl değerlendiriyorsunuz? Mevcut beslenmeniz tüm aktiviteler için size yeterli enerji verebiliyor mu?
Cevap: Enerji çok iyi durumdayım,  bir kere bile halsizlik yorgunluk hissetmedim.  Enerjim tavan yapmış durumda. Turbomend’le birlikte veriyor fakat turbosuz aktivitelerde hafif halsizlik hissediyorum fakat ben beslenmeye de çok ihtiyaç duymaz oldum  beklide  ondandır.
 Turbomend yeni kullanacak olanlara tavsiyeleriniz nelerdir?
Cevap: Görüp göreceğiniz en etkili ürün, baksa yerde bulamazsınız  J
 Ek tavsiye ve öneriniz var mı, varsa nelerdir?   
Kesinlikle yok.
B. Ş.




ALINTI: Okumuş olduğunuz TURBOMEND anket değerlendirmesi HK PERFORMANS Online Zayıflama Sistemi olan KİLOBEKÇİLİĞİ üyesi tarafından yazılmıştır. Daha fazla üye yorumu ya da ZAYIFLAMA BAŞARI HİKAYESİ okumak istiyorsanız www.hk.com.tr adresini takip edebilirsiniz.

Zayıflama Programları hakkında bilgi almak için; arayabilir ya da mesaj yazabilirsiniz: www.geliserekzayiflama.com/iletisim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder