Online Zayıflamada Yeni Bir Dönem Uzaktan Eğitim

Online Zayıflamada Yeni Bir Dönem Uzaktan Eğitim
Siz de kalıcı ve sağlıklı zayıflamak ister misiniz?

Cuma

ONLİNE ZAYIFLAMA YÖNTEMİ İLE GELİŞEREK DEĞİŞİM,42 KİLO ZAYIFLAMA


KALICI ZAYIFLAMA
Sabırsızdım…

Meraklıydım…

Hem nasıl olacaktı bu?
Yazışarak terapi mi yapılacaktı,
sırdaş ya da arkadaş mı olunacaktı?
teorik bilgiler mi,
yoksa deneyimler mi aktarılacaktı? Okuyarak mı öğrenecektik, yoksa çalışarak mı?
Ya da yaşayarak?...
Peki biz bunların pek çoğunu günlük hayatımızda zaten başka başka insanlarla yapmıyor ya da yaşamıyor muyduk?
Niçin başarılı olamıyorduk peki?
On-line alınan bir danışmanlık hizmetinin, hiç görmediğimiz, bilmediğimiz insanların
farkı ne olabilirdi ki?
Programa başladığımın beşinci haftasıydı. Danışmanım, yani kilo bekçim son durumumla ilgili değerlendirmeler yaparken hissettim ilk o sımsıkı “dayanışma” gücünü.

Söz konusu olan “ben” değildim, “biz” dik… Daha yapacaklarımızdan, başaracağımız hedeflerden söz ediyordu. Mutluluğumu ve başarımı;
bu kadar içtenlikle,
bu kadar yapmacıksız,
bu kadar karşılıksız
ve bu kadar inanarak
bir tek ailem istemiştir.
Yaşamımızdakiler; iş, aşk, dostluk ya diğer ilişkilerimizdeki kişiler
her zaman bu kadar yalın olabilir mi?
Bu kadar samimi?
Bu kadar özverili?
Bu kadar beklentisiz?  Meğer bu ne kadar insani bir duyguymuş,
bu ne önemli bir ihtiyaç ve ne büyük bir güçmüş insanın yüreğini dolduran…
Aradan iki gün geçti.

O yine aynı pozitif enerjisiyle bir şeyler anlatıyor,  ben sanki başka bir yerdeyim
ve birden bir gerçeği keşfediyorum, hani şu sabırsızlıkla beklediğim öğretiyi…
“Ruhen doymak”  demek böyle bir şeymiş diyorum,
“ruhen doyurulmak”…
Gözümden iki damla yaş yuvarlanırken
teşekkür ediyorum HK Danışmanlık’a,
teşekkür ediyorum Alkan’a,
teşekkürler yeniden…

D. K.

Not: Üyelerimiz gün içinde bilgi almak için çok sık rahatsız edildiklerinden dolayı isimlerini kısaltıyoruz. Bilgi almak için 212 245 20 33’ü arayınız.
HK Performans Eğitim ve Danışmanlık 

NOT:

Üyenin Program sonrası doldurulan yorumlu ve işaretli anketlerni aşagıdaki linkden ayrıca ulaşabilir siniz...

http://www.vucudunsifresi.com/tr-tr/yorumlar.asp?RecID=412&TabID=4

 Not:
zayıflama başarı hikayeleri  28 Günde 13.8 kilo vermek  ve zayıflama başarıları ve çok daha fazlası   28 Günde 13.8 kilo vermek -zayıflama başarı öyküleri 29 Günde 11.6 kilo hızlı zayıflama ile   diyet başarı öyküleri ayrıca diyet başarı hikayeleri ve çok daha fazlasını  diğer resim arşivlerimizden ve yorumlu hikayelerden bulabilirsiniz.

43 Günde 15 Kg
kilo verme başarıları gibi daha pek çok gerçeği öğrenmek

42 Günde 17.5 kilo verme başarı hikayeleri ve  55 Günde 15.2 kilo verme başarı öyküleri hızlı sağlıklı kalıcı zayıflama ve kilo verme grafikleri için ayıca
50 Günde 16.1 Hızlı kilo vermeyi başaranlar ve 126 Günde 34.6 hızlı kilo vermeyi başaranların hikayeleri 'ni  GRAFİKLER/ANKETLER sayfamızı ayrıca incelemenizi tavsiye ederiz.




online kilo verme,online kilo verme yöntemi,online kilo verme sistemi,online kilo verenler,online kilo verenlerin yorumları,online kilo verenler ne diyor,online kilo verme garantisi,online kilo verme hikayeleri,online kilo verenlerin hikayeleri,online kilo verme başarıları,online kilo verme sistemi,online kilo verme garantisi,online kilo verme 2013,online kilo verme hizmeti,online kilo vermek için her şey,online kilo vermek için,online kilo vermek için ne yapmalı,online kilo verdiren yöntemler,online kilo verme kilobekçisi,online kilo verme sistemi hangisi,en iyi online kilo verme sistemi,online kilo verme takibi,online kilo verme takip kontrol
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder